stefan chwin hanemann streszczenie szczegółowe

5.4.2012 Vesa Vuorenkoski
Dnro 048/62/2012

ikea kenkäkaappi 4 lokeroa Lausuntopyyntönne 26.3.2012/Dnro TEM/787/03.01.01/2012

Hallituksen esitys Eduskunnalle laeiksi alueiden kehittämisestä annetun lain 27 §:n muuttamisesta ja rakennerahastolain eräiden säännösten kumoamisesta

Akavan lausunto hallituksen esitykseen laiksi ulkomaalaisten yritysostojen seurannasta

Hallituksen esityksessä ehdotetaan alueiden kehittämisestä annetun lain 27 §:n muuttamista siten, että siihen sisällytetään rakennerahastolain kansallista suunnittelua, toimenpideohjelmia ja niiden valmistelua koskevat säädökset. Esitetyllä muutoksella varaudutaan tulevan EU:n rakennerahastokauden 2014 –2020 muutoksiin.

Esityksen perustelujen mukaan muutosesitysten tavoitteena on tarkentaa rakennerahastokautta 2014 –2020 varten laadittavien ohjelmien valmistelua koskevia säännöksiä niin, että eri toimijat tietävät asemansa ja tehtävänsä kumppanuussopimuksen ja rakennerahasto-ohjelmien valmisteluprosessissa. Tavoitteena on myös säädöstekninen selventäminen.

Akava kannattaa vuosien 2014–2020 rakennerahastojen ohjelmatyön valmisteluun liittyvien muutosehdotusten sisällyttämistä alueiden kehittämisestä säädetyn lain 27 §:ään.

Sosiaalisen dialogin merkitys rakennerahastopolitiikassa on erittäin keskeinen erityisesti 2014 –2020 rakennerahastokauden valmistelussa, joka tulee nojaamaan komission ehdotuksen mukaan erityisen vahvasti yhteiseen strategiakehykseen ja Eurooppa 2020 -strategian tavoitteisiin innovaatiopolitiikan, talouskasvun ja työllisyyden kohentamiseksi. Tavoite yhteisen näkemyksen luomisesta työmarkkinajärjestöjen kanssa käy ilmi ehdotetun 27 § 1 momentista, joka käsittelee kumppanuussopimuksen laatimista. Näin on myös 2 momentin osalta, joka käsittelee kansallisen toimenpideohjelman valmistelua. Sen sijaan alueellisten suunnitelmien laadintaa koskevan 3 momentin osalta ehdotusta on selvennettävä johtuen siitä, että momentin yksityiskohtaisissa perusteluissa ei viitata riittävän selvästi yhteistyöhön partnereiden kanssa.

Ehdotetun 27 § perusteluja on myös selvennettävä EU:n alue- ja rakennepolitiikan 2014+ toteutusta valmistelevan työryhmän sekä alue- ja rakennepoliittisen neuvottelukunnan roolien osalta.

jäähyväiset aseille lyrics

adidas kengät naisille Evästeet ovat pieniä datatiedostoja, jotka siirtyvät tietokoneellesi, kun otat yhteyden johonkin verkkosivustoon. Evästeet tallentuvat selaimen käyttämien tiedostojen yhteyteen.

svenska engelska översättning meningar google Lisätietoa evästeistä saat sivulta cafe dressler berlin kurfürstendamm.

vanha mökissä ummehtunut haju Evästeet tunnistavat tietokoneesi, kun tulet sivustolle uudelleen. Ne muistavat myös sivustolla aikaisemmin tekemäsi valinnat ja parantavat siten sivuston käyttökokemusta. Evästeiden avulla pystyy esimerkiksi tunnistamaan käyttäjän laitteet sekä mukauttamaan mahdollisia mainoksia sivuilla sekä mahdollisissa muissa palveluissa.

heinämäki liisa erityinen tuki varhaiskasvatuksessa Jotkin evästeet ovat sivustomme teknisen toiminnan ja käytön vuoksi välttämättömiä. Nämä evästeet eivät kerää käyttäjästä tietoa, jota voitaisiin hyödyntää markkinoinnissa tai muistamaan käyttäjän valitsemia sivustoja.

dillerin kökenini inceleyen bilim etimoloji Suorituskykyä mittaavat evästeemme keräävät tietoa siitä, miten käyttäjät käyttävät verkkosivujamme (esim. eniten käytetyt sivut, mahdolliset virheviestit). Nämä evästeet eivät kerää käyttäjistä tunnistettavia tietoja, vaan ne ovat anonyymejä ja niitä käytetään ainoastaan parantamaan nettisivujen toimivuutta.

kyselina listová celé těhotenství Sivuilla olevat kolmansien osapuolten liitännäispalvelut (esim. mainokset, YouTube-videot, Google-tilastointi tai Facebook-liitännäiset) saattavat tallentaa käyttäjän tunnistamiseen käytettävää tietoa, mihin emme valitettavasti voi vaikuttaa. Jos haluat estää niitä seuraamasta liikkumistasi verkossa, voit kytkeä ns. kolmannen osapuolen evästeet pois käytöstä selaimesi asetuksista. Ohjeet löydät selaimesi ohjesivuilta.

parkhaus frankfurt walter kolb straße 16 Sivuillamme saattaa olla myös painikkeita, jotka helpottavat sisällön jakamista eri verkkoviestintäympäristöihin ja sosiaaliseen mediaan. Jos käytät näitä painikkeita, valitsemaltasi palvelulta voidaan asettaa eväste päätelaitteellesi. Nämä evästeet eivät ole hallinnassamme. Lisätietoja kolmannen osapuolen evästeiden käytöstä saat kyseisen osapuolen verkkosivulta.

bäckerei kretzschmar ilshofen frühstück Jos estät evästeiden tallennuksen tai poistat ne käytöstä, jotkin verkkosivujemme toiminnoista eivät välttämättä toimi oikein.

andreita muñoz miguelina